Verzending & Retouren

Verzendwijze en kosten

 

Orders worden verzonden met PostNL of GLS (pakketdienst). Deze leveren in de meeste gevallen binnen één à twee werkdagen. Verzendingen geschieden steeds voor rekening en risico van de verkoper. De keuze van de wijze van verzending en verpakking is aan ons. Als tijdstip van de juridische levering geldt het moment waarop de goederen ons bedrijf verlaten.

Een groot gedeelte van onze (kleinere) zendingen gaat simpelweg per envelop en past in uw brievenbus. U hoeft hiervoor niet thuis te zijn.

Sommige zendingen dienen echter als pakket bezorgd te worden. Mocht de GLS u niet thuis treffen dan zal deze een niet-thuis-bericht bij u achterlaten en nogmaals langskomen om het aan te bieden tenzij er andere instructies op het bericht staan.

 

Wij bieden ook de mogelijkheid uw bestelling af te leveren op een ander adres. U kunt dat aangeven bij het invullen van uw adresgegevens.

visuel button verzendkosten

Verzend- en verpakkingskosten:

Wanneer u minder dan 3 stuks van een product koopt past dit waarschijnlijk in een envelop en betaalt u ook slechts 99 cent voor de verzending. Koopt u er een groter product bij (zoals een doos of oorkap), dan moeten wij uiteraard toch per pakketdienst verzenden en zijn de verzendkosten 3.95. Gratis levering bij bestellingen boven de 100 Euro!!

 

Levertijd

 

Wij doen ons uiterste best om de meeste artikelen binnen 2 a 3 werkdagen aan u te leveren na betaling van de bestelling. In de meeste gevallen geldt echter: “op werkdagen voor 15:00 besteld, de volgende werkdag geleverd”.

 

De levertijd is soms afhankelijk van het soort artikel. Ook wij ontkomen niet aan onverwacht grote bestellingen waardoor een product soms in backorder geplaatst moet worden waardoor de bestelling vertraagt.

 

Wilt u van tevoren zekerheid of duidelijkheid hebben over de levertijd van een artikel, belt u dan even met ons op nummer 033 - 303 0817. Als een artikel meer dan 7 dagen niet leverbaar blijkt te zijn, nemen wij even contact met u op. Zorg dus altijd dat uw emailadres juist is ingevuld en u deze regelmatig bekijkt.

 

Ruilen/retourneren van een artikel

 

Onze klanten hebben het recht om na ontvangst van de goederen binnen 8 dagen een artikel te ruilen/retourneren. De consument draagt daarbij zelf op voor de kosten van terugzending. De goederen kunnen enkel worden geretourneerd in onbeschadigde staat en in de originele verpakking zitten. Ze moeten in dezelfde conditie verkeren als bij ontvangst en mogen niet gebruikt of gedragen zijn.

 

Algemene voorwaarden

 

Bij het ruilen/retourneren van een artikel: correspondentie verloopt per email, het is uw eigen verantwoordelijkheid dat wij uw juiste emailadres hebben. De aanmelding van de retourgoederen moet uiterlijk binnen 5 werkdagen na verzending bij ons binnen zijn. De 5 werkdagen gaan in op de eerste werkdag dat u de goederen ontvangt. Binnen 8 werkdagen dient het retourartikel bij ons binnen te zijn. Ongefrankeerde of niet voldoende gefrankeerde retouren worden geweigerd. Let op: niet elk artikel kan worden geruild zoals sommige aanbiedingen.

Ruilen van een artikel(en) mag slechts 1 keer per order. Wordt er aan deze voorwaarden niet voldaan vervalt elk recht op ruilen van een artikel. Alle gemaakte kosten brengen wij de klant dan in rekening.

 

Verzend- en Rembourskosten worden niet vergoed.

 

Wij zullen binnen 30 dagen na volledige afhandeling van de retourzending u het openstaande bedrag crediteren.

Volgende